כך תתחילו לשתות יותר – ויותר טוב

בין שלל המשקאות הממותקים והמוגזים שנמכרים היום בשוק, נדמה שהמים זוכים עדיין למקום של כבוד, ובצדק. המשקה הטבעי הזה משחק תפקיד משמעותי מאוד בתהליכי ההתפתחות שלנו, במצב הבריאותי, בתפקוד המוח, בעייפות ובתחושת הערנות שלנו. מצד שני, אנחנו גם מבינים שכדי ליהנות ממים נקיים ואיכותיים אנחנו צריכים לבצע סינון יסודי למי הברז, סינון שינקה אותם מחומרים מזיקים שעשויים להסתתר בהם. אז איך נוכל להבטיח לעצמנו מים נקיים וגם לעודד את כל בני הבית (כולל את עצמנו) לשתות הרבה יותר?

פילטרים ומערכות טיהור

כדי ליהנות ממים נקיים אנחנו זקוקים בעיקר למערכת טיהור מים, ואחד הפתרונות היעילים הוא לרכוש מיני בר לבית, מתקן שמבצע את הסינון ומגיש לנו מים בטוחים לשתייה. המיני בר זוכה בשנים האחרונות לפופולאריות רבה, והיתרון המרכזי שלו – לצד המים הנקיים שהוא מספק – הוא שמדובר בפתרון נגיש שמצליח לעודד שתייה מרובה של מים, ושתייה מרובה היא כידוע יתרון בריאותי של ממש. בבתים רבים בוחרים לבצע גם התקנה של מערכת סינון מים קבועה, שהיא אולי פתרון מעט יותר יקר, אבל היא גם מבטיחה מים נקיים לזמן ממושך הרבה יותר. מי שמעדיף להישאר עם הבקבוקים הקלאסיים ולהגיע למכון הכושר, למשרד או ללימודים עם בקבוק צמוד יוכל לעשות את זה עם פילטרים מיוחדים שמסננים את המים מכל הכימיקלים והחומרים שעשויים להימצא בהם.

טיפים קטנים לשתייה מרובה

הרצון לשתות יותר מים וההבנה שמדובר באחד הצעדים החשובים והמשמעותיים ביותר למען הבריאות שלנו, מובילים אותנו לא פעם לחיפוש אחר דרכים יעילות לעידוד השתייה. התקנת מיני בר ומתקני מים היא בהחלט צעד קריטי בדרך, אבל אפשר למנות גם שורה של צעדים קטנים נוספים. בקבוק צמוד שנמצא תמיד בתיק יאפשר לנו להתמלא באנרגיות טובות גם כשאנחנו בדרך למשרד, תקועים בישיבה ארוכה או במהלך האימון. בנוסף, אם יש לכם הרגלים קיימים שאפשר להצמיד אליהם את ההרגל החדש והחשוב, הרי זה משובח. החליטו שאתם שותים כוס מים מיד עם ההשכמה ועוד לפני הקפה הראשון של הבוקר, צרפו כוס מים לכל ארוחה או נשנוש, ומהר מאוד תתרגלו לשגרה הזו ותגלו שאתם שותים יותר. אגב, אם אתם רוצים קצת לגוון וזה בעצם מה שמפריע לכם, דרך טובה להתמודד עם הבעיה הזו היא פשוט להוסיף מעט טעם למים הנקיים שלכם, בין אם בעזרת לימון סחוט, עלי נענע או כל פתרון יצירתי אחר שיעזור לכם לשמור על הבריאות שלכם, לפני הכל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *