אקווה-קווין AQ-40

מערכת האקווה-קווין: אוסמוזה הפוכה + דיוניזציה, דגם AQ-40

03-01

חברת אקווטין, היצרן של יותר מ-70 מערכות עם פטנטים ייחודיים וסימני מסחר רשומים לסינון וטיפול במים לשווקי הבית, התעשייה, והמעבדה – פיתחה את המוצר המשופר אקווה-קווין אוסמוזה הפוכה + דיוניזציה, דגם AQ-40 – שהיא מערכת ביתית משופרת לסינון מים.

אנשים המתייחסים ברצינות למי השתייה שלהם מודעים לתועלות של שמירה על איכות המים באמצעות מערכת אוסמוזה הפוכה (RO). מערכת RO + דיוניזציה, בשילוב עם פילטר פחמי פעיל מגורען המסיר כלור, תרכובות כלור, ניטרטים, מתכות כבדות, מלחים, כימיקלים וחומרי הדברה. לאיכות מים משופרת בזכות מודול הדיוניזציה.

מערכת האקווה-קווין אוסמוזה הפוכה + דיוניזציה, דגם AQ-40, מגיעה עם מודול דיוניזציה, שסתום שטיפה ידני על מנת להסיר הצטברויות חומר על הממברנה, תרכובת שכבות דקות בזרימה גבוהה לאוסמוזה הפוכה, 100% הסרה של כלור, תרכובות כלור, והסרה אורגנית, 98% דחיה של מוצקים מומסים במים, כיבוי אוטומטי, מד לחץ מים בברז, כל האלומיניום בציפוי אנודייז נגד חלודה וקורוזיה, מנגנוני חיזוק ונעילה נוחים ועמידים בפני מכות. המערכת אקווה-קווין אוסמוזה הפוכה מייצרת עד 150 ליטר ביום ומתעלה על כל המערכות האחרות ברמתה באיכות וביעילותה, כפי שגם מצויין באחריות של אקווטין. אקווטין מייצרת גם מערכות אוסמוזה הפוכה גדולות יותר, אוטומטיות לחלוטין – עם הספקים עד 37,850 ליטר מים ביום. למטרות ביתיות, מסחריות, או מעבדתיות – פנה כבר היום לאקווטין ישראל.
אחריות: אחריות הזהב האקסקלוסיבית של אקווטין לכל החיים לכל חלקי המערכת פרט לשינויים פיזיים במערכת, שימוש בחלקים לא מקוריים, ושימוש במערכת נגד הוראות היצרן.

תכונות מיוחדות לאקווה-קווין אוסמוזה הפוכה + דיוניזציה, דגם AQ-40:

03-02

1שסתום ייחודי

רק לאקווטין שסתום ידני מיוחד להסרת הצטברויות חומר על הממברנה ושיפור יעילותה.

2מסגרת אלומיניום עמידה במיוחד

רק אקווטין מייצרת מסגרת אלומיניום עם ציפוי אנודייז, עמידה במיוחד נגד החלדה וקורוזיה, ומחזיקה חיים שלמים.

3ברז מיוחד למזיגת מים

רק אקווטין מציעה ברז מיוחד למזיגת מים, עם פטנט ייחודי (ללא מרווח אוויר פנימי).

4טכנולוגיית האוסמוזה ההפוכה

רק לאקווטין יש טכנולוגיית תרכובת שכבות דקות בזרימה גבוהה לאוסמוזה הפוכה, אשר מאפשרת אספקה של מים טהורים גם כאשר לחץ המים בברז נמוך, עם מדד מוצקים מומסים במים (TDS) גבוה, או טמפרטורת מים נמוכה.

5צריכת מים מוגבלת

רק אקווטין משלבת מד לחץ עם מערכת כיבוי אוטומטית כדי להבטיח רמת לחץ מספקת ולהגביל את צריכת המים.

 

מפרט המערכת

כל הרכיבים של המערכת מיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר ולהם אחד או יותר מהתקנים הבאים לפעולה תקינה, בטיחות, ואמינות: NSF, FDA, UL, CSA, CE, BSI, TUV, ANSI.

מימדים

דגם AQ-40: 17 ס"מ רוחב, 27 ס"מ גובה, 45 ס"מ אורך \ משקל כולל 13 ק"ג.
מאגר מים מטוהרים 15 ליטר עם לחץ פנימי. מיכל המים (ניתן להזמין מיכלים גדולים יותר) מאושר ע"י ה-NSF. עיצוב רכיבי המערכת מאפשר התקנה קומפקטית, על מנת לשמור על מקום מתחת לכיור \ בארונית. המערכת מגיעה עם ספל אקווטין חינם.

מודול האוסמוזה ההפוכה והספקי מים ליום

דגם AQ-40: תרכובת שכבות דקות מלופפת בספירלה של אקווטין. 150 ליטר ביום.

מודול הדיוניזציה

שלב ראשון: משטח שרף אניוני וקטיוני ייחודי אשר משלים את פעולת פילטר האוסמוזה ההפוכה של אקווטין.
שלב שני: פחם פעיל מגורען
שלב שלישי ורביעי: טכנולוגיה ייחודית של אקווטין מונעת נדידה אחורה של מזהמים שונים.

פילטרים מקדימים

פילטר CARB-12 פחמן פעיל מגורען משולב.

פילטרים נוספים

פילטר CARB-10 פחמן פעיל מגורען משולב לאחר מאגר המים המטוהרים.

אפשרויות הרחבה למערכת

+ PBA-AQ: מערכת שאיבה והעצמה ברמת פלטינה, שקטה במיוחד. (מומלץ כאשר לחץ המים הוא פחות מ-40 PSI או כאשר יש צורך בהספק מוגבר של מים מטוהרים ביום. פועלת בלחץ 100 PSI.)

אחריות

אחריות הזהב האקסקלוסיבית של אקווטין לכל החיים. לכל החלקים, פרט לשינויים פיזיים במערכת, שימוש בחלקים לא מקוריים, ושימוש במערכת נגד הוראות היצרן. שנתיים אחריות על כל החלקים האלקטרוניים במערכת.

שימוש מומלץ

המערכת מעוצבת במיוחד לשימוש ביתי. מערכת אקווה-קווין אוסמוזה הפוכה מכילה פחות מ-1% שאריות מינרלים, כימיקלים, וחומרים אורגניים. ניתן לחבר בר מים למערכת. ניתן לברר אודות המערכת אקוולייט, עם פטנט ייחודי, של אוסמוזה הפוכה ודיוניזציה, עבור שימוש ביתי ומעבדתי. מערכת אקוולייט היא אוטומטית לחלוטין, כוללת מערכת ניקוי עצמית, ותוסף המגביר את לחץ המים כאשר לחץ המים בעייתי, או נדרשות כמויות גדולות יותר של הספק מים ביום.

דגמים מיוחדים להספק מים גבוה

המערכת מעוצבת במיוחד לשימוש ביתי. מערכת אקווה-קינג אוסמוזה הפוכה מכילה פחות מ-5%-10% שאריות מינרלים, כימיקלים, וחומרים אורגניים. עבור מערכת AK-40/DI, פחות מ-1%. ניתן לחבר בר מים למערכת. ניתן לברר אודות המערכת אקוולייט, עם פטנט ייחודי, של אוסמוזה הפוכה ודיוניזציה, עבור שימוש ביתי ומעבדתי. מערכת אקוולייט היא אוטומטית לחלוטין, כוללת מערכת ניקוי עצמית, ותוסף המגביר את לחץ המים כאשר לחץ המים בעייתי, או נדרשות כמויות גדולות יותר של הספק מים ביום.

אפשרויות נוספות

RO-14: מאגר מים 34 ליטר עם לחץ פנימי. מיכל המים מאושר ע"י ה-NSF.