AQL-2 אקוולייט

מערכת טיהור מים: אקוולייט RO/DI

מערכת טיהור המים של אקוולייט בנויה על בסיס 3 פטנטים בלעדיים על מנת לתת לך את המערכת הכי אפקטיבית והכי יעילה לטיפול במים בעולם – באחריות! אף אחד לא עושה את זה טוב יותר מאקווטין.
התהליך של אקווטין עם פטנט ייחודי, אוסמוזה הפוכה משולבת עם דיוניזציה יוצר מים שהם ללא מלחים, מסיר ניטרטים, מתכות כבדות, כימיקלים, חומרי הדברה וחיידקים הגורמים למחלות שעוברים דרך המים.
גם פאנל השליטה והזיכרון, IQ-EMP, מוגן בפטנט ומתקדם משמעותית יחסית לכל פתרון אחר בשוק. פאנל השליטה מציג מידע על תקינות המערכת ויודע לעשות אבחון עצמי של מערכת האקוולייט, כדי לוודא שהמים שאתם מקבלים, הם הטובים ביותר ששתיתם בכל חייכם.

שדרגו את איכות החיים של משפחתכם היום, עם אקוולייט.

הסיבות למה כדאי להשקיע במערכת של אקווטין…

תכונות מיוחדות למערכת טיהור המים אקוולייט RO/DI:

1פאנל השליטה והזיכרון - כלול

רק אקווטין מספקת את פאנל השליטה והזיכרון IQ-EMP, עם יכולות הניטור הבאות: כוח מסופק למערכת, מיכל אגירה מלא, מערכת דלוקה\כבויה, המערכת בתהליך ניקוי, חיווי לחץ נמוך.

2פתרון ללחץ מים נמוך

רק אקווטין מספקת פתרון ללחץ מים נמוך – חיבור למשאבה עוצמתית, קטנה ושקטה בקלות ובמהירות, על מנת להגדיל את הספק טיהור המים היומי או כאשר לחץ המים הוא נמוך בכניסה לבית.

3תהליך האוסמוזה ההפוכה

רק אקווטין מטהרת את המים באמצעות תהליך האוסמוזה ההפוכה המשולבת עם דיוניזציה, תהליך לו פטנט ייחודי.

4מסגרת אלומיניום עם ציפוי אנודייז

 רק אקווטין מייצרת מסגרת אלומיניום עם ציפוי אנודייז, עמידה במיוחד נגד החלדה וקורוזיה, ומחזיקה חיים שלמים. הפיה למאגר המים המטוהרים מאושרת ע"י ה-NSF ועשוייה מפלדת-אל-חלד באיכות גבוהה.

5מיקרו-משאבה מובנית

רק אקווטין מספקת מיקרו-משאבה מובנית בתוכך המערכת שפועלת אוטומטית. במתח 24 וולט, עם תקני UL, CSA, TUV, BSI. יותר מכך, מערכות אקווטין כולן מורכבות מרכיבים שיוצרו מחומרים מאושרים ע"י ה-FDA וה-NSF.

6ברז מיוחד למזיגת מים עם פטנט

לבסוף רק אקווטין מציעה ברז מיוחד למזיגת מים, עם פטנט ייחודי (ללא מרווח אוויר פנימי).

מפרט המערכת

מימדים

מסגרת מודולרית: 19 ס"מ רוחב, 23.5 ס"מ גובה, 40.5 ס"מ אורך
מאגר מים מטוהרים 15 ליטר עם לחץ פנימי. מיכל המים (ניתן להזמין מיכלים גדולים יותר) מאושר ע"י ה-NSF. עיצוב רכיבי המערכת מאפשר התקנה קומפקטית, על מנת לשמור על מקום מתחת לכיור \ בארונית. המערכת מגיעה עם ספל אקווטין חינם.

מודול האוסמוזה ההפוכה והספקי מים ליום

דגם AQL-1: פולימר CTA מלופף בספירלה של אקווטין. 53 ליטר ביום \ 79 עם משאבה אופציונלית.
דגם AQL-2: תרכובת שכבות דקות מלופפת בספירלה של אקווטין. 68 ליטר ביום \ 121 עם משאבה אופציונלית.
דגם AQL-XF: תרכובת שכבות דקות מלופפת בספירלה של אקווטין. 151 ליטר ביום.

מודול הדיוניזציה

שלב ראשון: משטח שרף אניוני וקטיוני ייחודי אשר משלים את פעולת פילטר האוסמוזה ההפוכה של אקווטין.
שלב שני: פחם פעיל מגורען
שלב שלישי ורביעי: טכנולוגיה ייחודית של אקווטין מונעת נדידה אחורה של מזהמים שונים.

פילטרים נוספים

פילטר CARB-6 פחמן פעיל מגורען משולב לאחר מאגר המים המטוהרים.

אפשרויות הרחבה למערכת

+ פילטרים מקדימים: YES, 100+, CARB-12, CARB-10, SED 10
+ PBA: מערכת שאיבה והעצמה ברמת פלטינה, שקטה במיוחד, מתחברת לחיבור ייעודי במערכת אקוולייט. (מומלץ כאשר לחץ המים הוא פחות מ-40 PSI או כאשר יש צורך בהספק מוגבר של מים מטוהרים ביום. פועלת בלחץ 100 PSI.)
+ מערכת לניטור סך מוצקים מומסים במים (TDS).

אחריות

אחריות הזהב האקסקלוסיבית של אקווטין לכל החיים. לכל החלקים, פרט לשינויים פיזיים במערכת, שימוש בחלקים לא מקוריים, ושימוש במערכת נגד הוראות היצרן. שנתיים אחריות על כל החלקים האלקטרוניים במערכת.

שימוש מומלץ

בבתים בהם יש מעט משטחי שיש במטבח, אקוולייט מספקת פתרון קומפקטי ונוח. ההתקנה היא נוחה והמערכת מוסתרת מתחת לכיור או בארונית. ניתן לחבר בקלות למכונת ייצור קרח אוטומטית או למקרר. המערכת קלה לתחזוקה. ניתן לחבר בר מים למערכת.

דגמים מיוחדים להספק מים גבוה

דגם AQL-TXF: אקוולייט עם הספק מים גבוה של אקווטין (זוג מערכות HRO עם זרימה עוצמתית במיוחד, המסוגלות לספק 246 ליטר מים (נמדד בלחץ 60-70 PSI, בטמפרטורה של 15-21 מעלות צלסיוס, וזרם מים עם 250 חלקים למיליון מדד TDS)

שילוב של XF-PBA משאבה מיוחדת להספק מים גבוה,  ניתן להגיע להספק של 472 ליטר מים ליום.

Certified

רק תהליך של אוסמוזה הפוכה ודיוניזציה יכול להבטיח תוצאה של מים טהורים, שעומדים בסטנדרטים מחמירים ברמה עולמית, והם בריאים יותר מכל דבר אחר שתשתו. ללא פשרות .